I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 19 May 2011

Unattended Convocation

                                                               Assalamualaikum :)


Untuk pengetahuan, tanggal 14052011 (Sabtu) arituh UiTM Seri Iskandar telah meraikan Hari Konvokesyen ke-74. Patutnye aku terlibat same sbb dodulu aku ambik dip kat situ (p/s: skang kat UiTM Jengka). But since aku ade hal yang amat amat amat xbley nak dielakkan, jadiknye aku gagal menghadirkan diri. Ralat jugaklah xdapat jumpe member2 lain. Nak gak tengok muke bahagia dorang hikhikhik. Tapinye nak buat camno ann...Sebab ape xdapat datang? Jangan ditanya soalan ini.


Wooh. Terima kasih kepada 2orang sahabat baik teramat baik aku yang sudi mengalirkan air mata dgn ketidakhadiran aku, Zihan aka yan dan juga Shaqira aka iera. Bukan suke derr, tapi terharuu...wuuuuuuu T_T  buat aku makin sayang korang. Bak kata pepatah...(pepatah ker..??) ah biarlah. Bak kata pepatah, "jauh dimata, tapi dekat dihati..." :) itulah persahabatan. Kepada mereka berdua, maaf sesangat kat korang. Inilah mereka hihihi.


Berdiri dari kiri: Zihan@Yan, Idzatie, and also my bestie, Zakiah :)
Berdiri dari kiri: Madam Salina, Shaqira@Iera.
Gambar yang atas tue actually roomate aku kat sane. Dorang baik sesangat wa ckp lu. Especially cik yan tue. Bestfriend ever la boleh kate. Susah nak dapat kawan cam die dah. Aku tabik spring kat die hahaha. Yang gambar second nie plak, Madam Salina nie closest lecturer aku kat sane. If aku ade problem or news yg happy gile babeng, memang lepas yan and eira, beliau aku cari dulu untuk sampaikan perkhabaran tersebut hehehe. 


Si Shaqira ni pulak toksah aku cite la kan, korang pon maybe leh agak. She's a loyal friend. Ape2 pon yang aku dengar orang duk cakap (merujuk kepada kisah dulu2), bagi aku die terbaik. Part yang aku xbleh lupe, bile tibe time final, die akan datang bilik aku. Baring2 sambil tanye soalan supaya masing2 senang hafal mane2 yang belum hehehe. Nice je rase. Then, lunjurkan kaki kat katil and gelak2 ilangkan tension study. Yang klakarnye, Iera nie kekadang selalu datang bilik cari aku, tapi die ingat aku xde, padahal aku kat blakang bear yang 2x ganda bigger dari aku hahaha. Rindu seh kt minah nie!


Oh ye, duk bercerita x hingat, let's check out some other pictures of 'em!

Can you see their happiness??
Yang pakai selempang pink tue budak ANC tau ;)
Ni my ex-classmates.

Kami sume dah bawak diri masing2. Ade tercampak ke Melaka, Puncak Alam, Shah Alam, ade yang stay lagi ke Perak. Aku sorang jek kena hantor ke Bandaraya Jengka nie...sob3....ape2 pon, aku harap one day aku dapat jumpe all my besties. InsyaAllah. Well, takat nie je kot tuk kali ini. Moga bersua lagi! :) Smile double triple.





4 comments:

  1. ok..sumpah nangis lagi skali bace entry anda..eeeee..sy syg awk jugk..rindu awk jugk.. awk jugk besties terbaek kite...

    ReplyDelete
  2. janganla cenggitu k...taknak awk ngs2 dah...:(

    ReplyDelete
  3. waaah..datin da ad blog laa....huaaaaaa!!!!sedey awk xde!miss u soooooooo much!!!

    ReplyDelete