I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 13 May 2011

I'm a New Blogger!

                                                          Assalamualaikum!

First thing first, aku nk bagitau kat diri aku, "Yeah, akhirnye LS! huaaa." korang  tau tak, dah banyak kali dah aku wat belog nih, tapi asyik lupa password. Statement ni menunjukkan betapa rajinnya aku menulis, but since cuti kali nie kemain lame lagi aku kena tanggung, aku try untuk stay. Kali nie jadik hahaha. Eh tapi, astaghfirullahazim! Lupe nk kenalkan diri.

Okay2. Name aku kat jabatan pendaftaran negara, tertera Norlily Suraya bt Mohd Zin. Panggil jek Lily wokeh. Bukan lilimon dan Lily Aldrin, tetapi Lily Suraya. Apehal nama ayah aku pendek sangat, tanya beliau sndiri okeng. Aku sensitip cakap pasal pendek. Tapi aku nak cakap jugak. Pendek-pendek nama ayah aku pon, mak datuk nak tiru sign dia punya la susah. Yang latest, bila aku try nk tiru sign die tuk apply for PTPTN itu hari. Desperate ye, ada problem sikit, bukan sengaja. Mak aiiii......nak tau kenapa susah? Sign dia sekali dengan bin kot hahaha! Kalau yang mak, expert la aku tiru *beserta muka bangga =_=

Ok stop cite sal tue. Meh cite pasal aku sikit. Before this aku buat diploma kat UiTM Seri Iskandar,Perak hambik Office Mgt & Technology. Skang nie kat UiTM Jengka, further Office System Mgt.  First sem degree nie, baru aku tau kenapa budak degree kena study gila-gila and frankly speaking, aku memang tabik la kalau sesape dapat dekan. Mencabar woo. Memang la not as challenging as engineering and medic, but then mencbar la gak bagi budak otak management and membaca macam haku nie -_-

Continue lg?? Next post okey. First post takleh ckp bebanyak, kena save lu hehehe. Ape-ape pun visit my blog and be my nicee friend yeah. Chow! Winkiee =)


Sekian.

Smile ear-to-ear for you guys!


2 comments: